Zwroty i Wymiana
WYMIANA
Jesteśmy dumni z jakości naszych ubrań. Każdy Produkt jest wykonywany ręcznie z wielką starannością. Wymienimy, naprawimy lub zwrócimy pieniądze jeśli którykolwiek z Produktów posiadał wadę produkcyjną nie wynikającą z normalnego zużycia. Aby przedłużyć żywotność odzieży, postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi pielęgnacji umieszczonymi na Produkcie.
ADRES DO ZWROTU
Gueve
Ludna 7/12,
00-405 Warszawa
tel: 663-604-609
Nie ma możliwości zwrotu towarów osobiście pod powyższym adresem.
ZWROT
Jeśli chcesz zwrócić produkt bez podania przyczyny lub który był wadliwy bądź uszkodzony, postępuj zgodnie z poniższą procedurą:
1. Wypełnij dołączony do zamówienia FORMULARZ ZWROTU i odeślij go wraz z produktem w ciągu 14 dni od daty otrzymania Zamówienia przesyłką rejestrowaną używając do tego celu firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
2. Prześlij „dowód zakupu”, będący rachunkiem lub wyciągiem bankowym.
3. Zwróć Produkt w oryginalnym stanie (nienoszony, nieprany z dołączonymi metkami) na nasz adres.
4. W przypadku zwrotów międzynarodowych należy oznaczyć przesyłkę jako „ZWROT” na dokumentach firmy kurierskiej.
5. Po otrzymaniu wysłanej przez Ciebie przesyłki i sprawdzeniu jej zawartości, zwrócimy Ci pełną kwotę lub wymienimy Produkt. Zwrot Produktu odbywa się na koszt i ryzyko Kupującego.
6. Koszty przesyłki pokrywane są wyłącznie jeśli przedmiot jest wadliwy. Maksymalna kwota zwrotu kosztów wysyłki to 16 PLN.
7. Zwrot kwoty może być tylko i wyłącznie na kartę kredytową, która została użyta do dokonania pierwotnego zakupu. Refundacja zostanie zrealizowana najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu.
8. Wadliwe produkty możemy wymienić tylko i wyłącznie na ten sam Produkt, uwzględniając jego dostępność.