Zwroty i Wymiana

WYMIANA

Jesteśmy dumni z jakości naszych ubrań. Każdy Produkt jest wykonywany ręcznie z wielką starannością. Wymienimy, naprawimy lub zwrócimy pieniądze jeśli którykolwiek z Produktów posiadał wadę produkcyjną nie wynikającą z normalnego zużycia. Aby przedłużyć żywotność odzieży, postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi pielęgnacji umieszczonymi na Produkcie.

ADRES DO ZWROTU

Gueve
Ludna 7/12,
00-405 Warszawa
tel: 663-604-609

Nie ma możliwości zwrotu towarów osobiście pod powyższym adresem.

ZWROT

Jeśli chcesz zwrócić produkt bez podania przyczyny lub który był wadliwy bądź uszkodzony, postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

1. Wypełnij dołączony do zamówienia FORMULARZ ZWROTU i odeślij go wraz z produktem w ciągu 14 dni od daty otrzymania Zamówienia przesyłką rejestrowaną używając do tego celu firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

2. Prześlij „dowód zakupu”, będący rachunkiem lub wyciągiem bankowym.

3. Zwróć Produkt w oryginalnym stanie (nienoszony, nieprany z dołączonymi metkami) na nasz adres.         

4. W przypadku zwrotów międzynarodowych należy oznaczyć przesyłkę jako „ZWROT” na dokumentach firmy kurierskiej.

5. Po otrzymaniu wysłanej przez Ciebie przesyłki i sprawdzeniu jej zawartości, zwrócimy Ci pełną kwotę lub wymienimy Produkt. Zwrot Produktu odbywa się na koszt i ryzyko Kupującego.

6. Koszty przesyłki pokrywane są wyłącznie jeśli przedmiot jest wadliwy. Maksymalna kwota zwrotu kosztów wysyłki to 16 PLN.

7. Zwrot kwoty może być tylko i wyłącznie na kartę kredytową, która została użyta do dokonania pierwotnego zakupu. Refundacja zostanie zrealizowana najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu.

8. Wadliwe produkty możemy wymienić tylko i wyłącznie na ten sam Produkt, uwzględniając jego dostępność.

Start typing and press Enter to search

Twój Koszyk

Brak produktów w koszyku.